sobota, 4 października 2014

Konkurs

                                                                           Cześć!

Na razie nie planuje, żadnych pocztówkowych wymian, bo mam inne ważniejsze wydatki niestety :(
ale w zamian za to postanowiłam zrobić konkurs. Z racji tego, że nie mam konta w orange, ani nikogo komu mogłabym go odstąpić a przy zakupie chipsów dostaje się darmowy internet na dzień to postanowiłam zrobić na blogu :D ale taki szybki :D czekam na zgłoszenia do dzisiaj wieczora, a jeżeli zgłosi się bardzo mało osób to do jutra. Pamietajcie o podaniu swojego e-maila ! i numerka w poście :)


                                                                     Off z Ukrainy

4 komentarze:

  1. Ja mam w orange :)
    1. magda.niska@interia.pl

    P.S. Śliczny off ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2.satureja.hortensis@gmail.com :)
    Jakie to chipsy?

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam orange :) ale dostęp do internetu darmowy, więc nie będę brała udziału w losowaniu :)
    Ładna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza pocztówka! :)
    Udziału nie biorę, bo niestety kod ten działa tylko na telefony na kartę. :/

    PS Zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń