piątek, 10 października 2014

Cześć !

Juz myslałam, ze konkurs w ogóle nie dojdzie do skutku nie dla tego, że tak mało osób (nieważne ile, ale ważne, zeby komus sprawdzić radość) tylko dla tego, ze rozpieczętowywuje paczkę, a kodu nie ma ! :D ale nie ma o co sie martwić ! :D odnalazlam go :D Wygrała Lenka :)


sobota, 4 października 2014

Konkurs

                                                                           Cześć!

Na razie nie planuje, żadnych pocztówkowych wymian, bo mam inne ważniejsze wydatki niestety :(
ale w zamian za to postanowiłam zrobić konkurs. Z racji tego, że nie mam konta w orange, ani nikogo komu mogłabym go odstąpić a przy zakupie chipsów dostaje się darmowy internet na dzień to postanowiłam zrobić losowanie na blogu :D ale taki szybki :D czekam na zgłoszenia do dzisiaj wieczora, a jeżeli zgłosi się bardzo mało osób to do jutra. Pamietajcie o podaniu swojego e-maila ! i numerka w poście :)

                                                                     Off z Ukrainy

środa, 24 września 2014

From China

Cześć! 

Postanowiłam Wam się pochwalić przepięknymi znaczkami z Chin. Pocztówka jest przepiękna ! 
To moja pierwsza tak urocza i przesłodka pocztówka :D 


Uwielbiam znaczki z azji ! z chęcią wymieniła bym się za na przykład, znaczki z postaciami z mang
; ) a Wam, który sie podoba najbardziej ? możne zbieracie znaczki jak ja i ktoś z Was chciałby 
się pochwalić swoimi w komentarzu ? :D

***
Chciałabym Wam jeszcze, pokazać jedną rzecz :)
Moja chrzestna specjalnie dla mnie zamówiła znaczki (za co jestem jej bardzo wdzięczna 
i pozdrawiam z tego miejsca :D ) z grafika przedstawiającą  moją pracę dyplomową ! :) 
Jest to interpretacja obrazu olejnego Juliusza Joniaka pt. ,, Gruszki i winogrona".



***

 Fb swap z Rosji
Przedstawia Annę Iwanowną.Ur. 28 stycznia/7 lutego 1693 w Moskwie, zm.17 października/28 października 1740 1740 w Petersburgu) – księżna Kurlandii i Semigalii. Cesarzowa  w latach  1730-1740.

Fb swap z Polski

 Pocztówka przedstawia miejscowość Nałko Śląskie:
* pałac neogotycki XIX w., obecnie jest to Centrum Kultury Śląskiej
* brama wjazdowa na teren zespołu pałacowo-parkowego
* płaskorzeźba nad wejściem do kościoła
* neoromański kościół parafialny z 1892-1894
* mauzoleum rodu Donnermarcków z 1898
* Dom Pomocy Społecznej z 1899




niedziela, 21 września 2014

Pocztówkowa lawina

Cześć !
Pora najwyższa pokazać Wam moje ostatnie zdobycze :D Rozleniwiły mnie te wakacje i w padłam w uzależnienie oglądania filmów :D

Na pierwszy ogień idzie przesyłka od Maliki.




Nie spodziewałam się, że dostanę tyle wspaniałości i moje ulubione miętusy o smaku wiśni i znaczki i monetę :D 

  
      Jakiś czas temu, byłam we Wrocławiu i 
oczywiście nie zapomniałam o kupieniu paru pocztówek ! :)





Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie kupić sobie tej pocztówki 3d. Miałam ją sobie wysłać ale w natłoku wydarzeń zapomniałam XD
Znaczki ze znaczkowego swapa 

Przepiękne rosyjskie znaczki :)

Jedna z moich najfajniejszych pocztówek. 

Czy te słonie nie są słodkie ?

Znaczki z USA 
Szkoda, że przy niższych nominałach nie mamy takich pięknych projektów jak ten z motylem. Mimo to przepadam za dworkami :) zawsze to jakieś urozmaicenie na pocztówce :) 

Polski fb swap :)

***

Pocztówki poniżej to moja pirewsza większa wymiana :D 





















Zeby tradycji stało sie zadość wstawiam jak zwykle dwie pocztówki z moich zbiorów :D

 Pocztówka z Taiwanu :D z chęcią wymieniła bym się na więcej pocztówek tego typu :)

Swap fb z Polski :)

wtorek, 5 sierpnia 2014

Nowe offy i swapy :)

Cześć,

Przyszły do mnie dzisiaj dwie nowe koperty :>
a mianowicie dostałam pocztówkę z Włoch z Rapallo przedstawiającą średniowieczny zamek :)

                                 

(Off)

                                 

  

 
(Off)
Przywędrowała do mnie z Niemiec.
Jak najbardziej wlicza się w poczet moich ulubionych pocztówek :)
a magnes oczywiście został od razu po powrocie umieszczony na lodówce.
***
Newsy pocztówka z Ustki ta taka wycinana wczoraj poleciała do Chin :) Mam nadzieję, że pocztówka szybko przyjdzie :)
***
(Fb Swap)
Re-print starej pocztówki. Przedstawia Toruń z ok. 1900 roku.
 Jest prześliczna, głównie ze względu na kolorystykę :D

Moja pierwsza pocztówka od Ru z Chin. Przedstawia plac kultury Changchun.
***Edit***
Dzisiaj idę na pocztę wysłać pocztówki w ramach swapów

Mam nadzieję, że pocztówki się spodobają :)